Birsta all day long

Nog blev det birsta idag alltid, var ett kärt återseende efter att inte varit där på nästan två månader. Jag och Anna spatserade runt och letade fina saker hela dan. Jag hittade en fin skjorta på Cubus också ett kavajliknade plagg på Vila i sista stund, sedan så blev det en del hygiengrejor också tex. Flux och schampo. Åt en pizzaslize på ikea, tycker de är så goda, fast de kanske inte är så nyttiga.. också köpte även jag nybakta kanelbullar där som jag bjöd Anna och senare familjen på, de var jätte goda! Mmm. Var väl inte så mycket mer tror jag förutom ett fint armband på Six också. Jag har i alla fall haft väldans trevligt! Ha nu en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
patrik friberg

du hade rätt det blev en bra dag idag;)

2012-03-10 @ 00:02:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0