Hotter than fire

Opponeringen gick riktigt bra dag, nu är bara att vänta på att få vara respondent och göra den muntliga redovisningen av uppsatsen så är det så gott som över sedan. Skulle väl kanske behöva göra tyskaglosorna + engelskaglosorna idag, men skjuter lite på det. Brukar ha rätt så lätt att lära in glosor snabbt, vilket inte alltid så bra kan jag säga.
Efter igår, då jag verkligen trodde att jag hade åkt dit på influensan, så är jag riktigt glad att jag bara har lite lätt huvudvärk. Imorgon så har jag sovmorgon, men tänkte åka in tidigare bara för att äta i lugn och ro av potatisgratäng och något till som jag inte kommer ihåg. Sedan har vi inga riktiga lektioner på hela dan, men det kan jag berätta mer om imorgon. Hejdå alla glada.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0