Jajjemän

Hade en mycket trevlig kväll igår minsann med bio och så. Såg på The Hunger Games och jag tyckte den var riktigt bra, viss delar var man väl lite besviken på men i set stora hela kan jag verkligen rekomendera den. Så fick jag ju köpa min älskade marabou BLACK, mumsigit för dig som gillar lakrits och älskar choklad!
Idag har jag mest sovit, tagit mig en långpromenad ute i solen + blåsten och så upptäckte jag att jag köpt en bok som jag redan har läst. Big Fail!

Hoppas alla har kommit ihåg att ställa om klockorna till sommartid, det är så härligt eftersom vi kommer ett steg närmare sommar. Själv ställde jag om den vid två på natten som var och kände hur jag förlorade en timmes sömn.
Har suttit och gjort klar en presentation om afrikauppsatsen som jag troligen måste göra imorgon, orkade nämlgen inte kolla i fredags vilken halva av klassen som ska göra den här måndagen och vilka som ska göra den ännu nästa.
Sedan så har jag ju även suttit och klurat på hur jag ska fira min 18-årsdag, men tror jag får snacka med Reina imorgon eftersom hon är väldigt bra på att planera sånt och har längtat tills jag fyller arton så vi kan gå på krogen. Kan inte sitta här och drömma längre, utan får ta och hoppa in i duschen. CiaoBellooo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0