Sportlov

Tjenare!! Lever livet tillsammans med mina fina nära och kära jag. Igår så var jag på bio och såg The Journey 2 i 3D. Fösta gången jag såg en film i 3D, men tyker det inte var så himla speciellt dock så blev ju vissa effekter rätt coola. Tycker filmen i överlag var ganska bra, den hade ju såklart en rätt så förutseende handling där Luis Guzman stod för humorn. Efter bion blev det middag på Haga Kvarterskrog, mumsigt! Senare igår kväll åkte vi upp till mitt älskade Krånge, där jag ska vara fram till onsdag tillsammans med min morbror bland annat. Idag har vi gått igenom massor av gamla foton från flera generationer, blev en riktig historielektion om min släkt. Sedan så fanns det ju några bilder mig också vissa fina, andra mindre fina haha. Ska lägga ut lite fina bilder sen på hur det ser ut här och lite så. Är ju typ som min släktgård också gillar vara här nära naturen, dock har det ju vissa nackdelar. Jag har nästan helt slut på pengar på mobilen och så har vi ingen bil, för den är på verkstan.
Har i alla fall lyckats sälja fem av elva burkar av mina kakor/ kolor, sedan så ska jag väl tvinga morbror Kalle att köpa nån burk också. Ja, nu har ni fått en liten uppdatering i alla fall och nu ska jag kanske baka eller så blir det något helt annat, vi får se. Njut av lovet allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0