I will be

Inte hänt så mycket på skolan idag, SYO:N kom på mattelektionen (vi "slapp" matten) och snackade om våra individuella val på 300p som vi ska göra inför trean. Tror jag kommer välja Rättskunskap A, Tyska steg 5, Affärsjuridik och sedan står det mellan Matte C eller EngelskaC.
Sedan så fick vi jobba på valfri plats på historian som vi bytt plats med geografin till sista timmen, så jag kunde ta plusbussen hem. Vi håller på och ska förbereda en opposition av våran Afrikauppsats, så jag ska läsa igenom en klasskompis uppsats och sedan ge den feedback/ förebyggande kritik inför lärarna och en liten publik + uppsatsens skribent naturligtvis.
Sedan så har jag stått och gräddat pannkakor till middag här hemma och nu tänkte jag ta en dusch innan jag ska läsa igenom min väns uppsats och titta igenom tyska glosorna jag har tills imorgon. Senare ikväll blir det Lyxfällan & Revenge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0