07.03.2012

Jag fattar inte varför Jack aldrig överlever i Titanic, jag sett den hur många gånger som helst men aldrig kan han överleva, blir så less -.-... Inatt så var det väldigt jobbigt att sova kan jag lova. Har ett värmeelement med fläkt i dubbelrummet som jag och brorsan sover i. Så hade morbrorn satt elementet på lägsta värmen för att vi inte skulle dö av värme, men bror min smart som han är tyckte att det var jättevarmt inatt så gick han och trodde att han sänkte värmen till lägsta, fast i själva verket höjde den till högsta. Så vi sov med trettio graders värme, typ som i Thailand fast där har man ju oftast luftkonditionering i alla fall. Så det var ju en historia för sig.
Idag har jag  varit och myst på i Sundsjön, pimplat, grillat och myst på, Bosse fixade med kolbullar också, gott! Synd bara att det blåste så, men på slutet var det riktigt kanonväder >det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder< haha, blev inte mycket till fisk för min del, skyller det på att jag tycker synd om dem, för lite kul kan det vara om tålamodet är på topp vill säga. Nu är vi hemma i Krånge igen och ska väl fixa med mat om en stund, vi bara äter och äter haha, tror i alla fall det blir höjdarmat till middag! Sedan senare ikväll blir det att åka hem till Bergeforsen, synd bara att min kamera tog helt slut på batteri och jag tog med mig helt fel kabel för att ladda den, kan kanske stjäla lite bilder från någons mobil.


Kommentarer
Bo Nyman

2012-03-07 @ 17:43:27
Bo Nyman

Du glömde nämna vem som fick fisk?

2012-03-07 @ 17:46:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0