1 Maj Välkommen!

Heej! Varit ledig idag, vilket har varit gudomligt skönt! Tvättat av moppen noga och putsat med sämskinn så nu blänker den nästan, fattas bara att jag ska polera upp den så är den som ny, men det får jag göra någon annan dag. Har dessutom pluggat lite basbegrepp (eller snarare skrivit upp vad några av de betyder) inför geografiprovet vi har på torsdag och även tittat igenom förberedelsepapperet vi fått inför engelska, nationella writing vi har på fredag, men som vi ska gå igenom lite imorgon. Låter som jag bara har jobbat på hela dagen, men så är det ju faktiskt inte. Har ju suttit och njutit av solen och ätit fattiga riddare också hihi :)
Nu sitter jag och håller på att blåsa håret och ska väl snart dra mig bort mot teven. Här kommer lite bilder jag tog igår kväll med Anna.



God Kväll!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0