Bad day

Var sjuk och hemma från skolan igår, låg i princip och sov hela dagen. Idag hände något mindre kul påväg till skolan för att en hetsig bilförare skulle förbi mig, vilket resulterade i att jag gjorde en vurpa med moppen. Tackar innerligt för att man tjatat på mig att använda jeans när jag kör moppe, annars skulle mina ben se mycket värre ut. Är öm i kroppen men glad att det inte är värre.

Skolan rullade på och jag har kommit till insikt att det inte är långt kvar till sommarlovet och betygsättningen, vilket gör att paniken inför allt som måste bli klart har börjat gro. Antar att det bara är till och fortsätta att kämpa de här sista veckorna.

På vägen hem fick man stå i bilkö i säkert en kvart totalt, inte så kul det heller. Har i alla fall asfalt hela vägen nu så man slipper hålla på och guppa fram.

Nu måste jag slänga ihop en utvärdering om skönlitteratur, trodde jag hade gjorde det i mina svar på de tusentals frågorna jag svarat på, men tydligen inte.

Hoppas ni har haft en bättre dag än jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0