Drip, drip, drop

Reading och listening i engelska nationella avklarat! Som vanligt så hade de förstör hela hörövningen genom att denna gång ha rinnande vatten som backgrundsljud. Hyggligt av dem! Så var det pannkaka till lunch vilket gjorde min dag lite tråkigare, kämpade på med återstående lektioner. Dvs en timmes film om människans evolution och en timme brainstorming. Glad att det inte regnade på hemvägen, men dock har det blivit väldigt djupa hål  efter bergeforsbron där det inte asfalt utan jord och grusväg. Trodde jag skulle välta alltihop när jag for ner i dem, men som tur var gjorde jag inte det och hade jag gjort det, så hade jag en ambulans alldeles bakom mig som kunde rädda mig. Hemma nu och jag tror det väntas gomat, härligt! Tror jag ska våga mig ut på en joggingtur senare om upphållet fortsätter vill säga. Känner mig faktiskt riktigt peppad på att träna just nu och någonting måste man göra inför beach 2012. 

OBS! Jag varnar er för cerisresors kundtjänst via mail, skickade en förfrågan i söndags och har inte vare sig fått nån bekräftelse eller svar än.






Kommentarer
Patrik

jogga långt bara, själv har man kört truck på förmiddagen och haft truckteori på eftermiddagen :)

2012-05-09 @ 16:22:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0