På Västfronten Intet Nytt

Var riktigt roligt och inspirerande att lyssna på treornas projetarbeten idag måste jag säga och dessutom skönt att själv inte behöva arbeta. När vi lyssnat på tre stycken vandrade jag med Reina till ica andersson och sedan vandrade jag tillbaka till skolan för att ta moppen hem.
Har jobbat stenhårt med svenskan nu, skrivit svar på alla svenska uppgifter (många vill jag lova), läst klar svenskaboken (på västfronten intet nytt) och gjort en power point till redovisningen om den. Nu ska jag plocka ihop lite på rummet, ladda mobilen och packa lite inför helgen. Sedan blir det belöning med ett avsnitt av Revenge klockan 21.00.

Duktiga Sverige vann mot Tyskland igår, bra fint det!

Imorgon blir det kursprov i tyska och sedan till att åka in till stan för att se esteternas slutproduktion av sin teater; Face It. Blir kul det, sedan vandrar väl jag och Reina runt på stan litegrand och så blir det lunch på donken!

Sedan är det helg hos Christina! Woho woho hejdå!


Kommentarer
patrik

låter kul.



själv ska jag få reda på om jag får truckkortet eller inte ;)

2012-05-10 @ 21:23:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0