Soon

Inte hänt mycket på skolan idag, svarat på några uppgifter, gjort en utvärdering och skapat fåglar av sugrör, tejp och papper! Intressant va? När jag kom hem tog jag mig ett päron och la mig ute på trappen, vilket resulterade i en power nap haha. Hade tänkt att sticka ut och springa en runda så här på kvällskvisten, men har träningsvärk sedan styrkepasset igår och så känns inte kroppen helt hundra. Blir att träna inför ännu en redovisning imorgon istället, den här gången är det musik historia närmare bestämt soul. Sedan kom jag just på att jag har uppsatsskrivande nationella i tyska imorgon bitti, hjääälp!

Lite musik och sätta sig ute i solen med ett glas hemmagjord svartvinbärssaft, så ordnar sig nog allt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0