Candy

Dagen har varit som en bergodalbana. Började bra, fick skjuts till skolan och slapp gå ute i kylan, gjorde klar enkäterna till projektarbetet och la ut dem i lärofacken, fixade några svenska uppgifter och lämnade in dem och till sist avverkade jag en presentation på historian. Dock blev det matte sedan och vi fick tillbaka provet vi gjort innan lovet, resultatet var inte vad jag hoppats på.. senare märkte jag även att jag skrivit fel inlämningsdatum på alla enkäter >3 november istället för 9 november<, så hoppas på att allt inte är förstört nu. Verkar kanske inte så farligt för er men för mig har det varit en lång dag.
 
Tänker strunta i allt vad skolarbete heter idag och bara relaxa. Ska ut på en promenad i mörkret snart och rensa tankarna lite, men först lite musik. Väldigt bra eller väldigt dålig? Eller kanske så dålig att den är bra? Jag tycker nog att det låter bättre utan att man ser på videon.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0