I landsproblem

Fick en liten stunds ren glädje igår kväll  där jag fick skratta av mig, efter att ha vandrat till Anna. Kollade resor och hittade väl några intressanta resmål, sedan är frågan vilken tid på året vi ska åka. Påsk eller efter studenten? Just nu känns det som jag vill sätta mig på ett plan så fort som möjligt och åka till varmare breddgrader. Speciellt efter dagens morgon:
 
Promenaden till bussen blev liksom inte speciellt mysig, dock inte stressig som vanligt men väldigt blöt. Snöblandat regn öser ner från himlen, men jag försökte vara positiv - jag menar hur hemskt kan det vara? Sitter på skolan nu i värmen, men dagens promenad innebar att: mina ljusblåa jeans nu är mörkblåa, mina skor och strumpor är helt genomböta OCH mitt paraply är sönder, det gick av!
 
Jag antar väl att dagen bara kan bli bättre, eller?
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0