Landsarkivet i Härnösand

Haft det trevlans på Landsarkivet i Härnösand idag! Intressant och spännande! Först var det en liten presentation, sedan en rundvandring och till sist fick vi sätta oss i forskarsalen. Innan vi fick börja släktforska på egen hand så fick vi göra en liten övning för att lära oss hur det fungerade. Tyvärr hann jag inte längre än att bekräfta det jag visste + några små justeringar/detaljer. Vill dit igen och sätta mig tillsammans med alla "äldre" och forska! För ja, medelåldern av de som där var runt sextiofem - sjuttio bast.
 
Vet att jag någon gång kommer forska mer, sedan om det blir nu eller senare i livet, det får vi se.
 
Fotografi Landsarkivet i Härnösand


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0