Roland

Länge sedan jag skev senast! Men i alla fall, pappa slog på viasat film nu på morgonen och då började filmen Ronal Barbaren. Föst trodde jag att det var någon väldigt gammal film när jag hörde namnet, sedan när jag såg karaktärerna så antog jag att det var en barnfilm, på danska dessutom... Efter man sett en bra bit in på filmen så inser jag att det inte kan vara någon barnfilm heller.. åtminstone inte en passande barnfilm med tanke på språket de använde och skämten... Men för en lite äldre barn som fortfarande har barnasinnet i behåll vill säga (som jag själv) så var den faktiskt inte så dålig som jag trodde att den skulle vara eftersom jag alltid brukar byta kanal så fort jag hör att de talar danska.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0