Högskoleprovet Here I Come!

Hejhej! Dagen har rullat på lika fort som det blåser ute. Klev upp åtta fastän jag inte började förrän halv ett. Stack till skolan vid tio, åt lunch och repeterade svenska presentationen med Reina. Hade ett kort möte om projektplanen och hur vi som fått samma handledare skulle skicka in loggbok osv. Sedan blev det en historia/samhälle lektion med endast genomgång om islamofobi. Även om det är rätt intressant så blev det lite långdraget och jag kände hur ögonlocken blev tyngre och tyngre. Nästa lektion innebar presentation och vifta med armarna. Presentationen höll jag (till och med först av alla) men tror dock inte att jag viftade med armarna så mycket som jag borde ha gjort. Kommer faktiskt inte ihåg, för jämt innför en redovisning peppar jag upp mig mentalt så när jag väl står där och ska prata rinner orden bara iväg. När jag sedan är färdig och satt mig vid bänken igen är det som att redovisningen inte har ägt rum, men men jag har ju lyckat hithills så.
 
Efter matten bar det av hemmåt för middag och sedan dess har jag lyckats skrivit min Projektplan och skickat in den + anmält mig till högskoleprovet den 27 oktober! Tror inte det lär gå så bra efter ha läst hur mycket tid varje uppgift bör ta, men man kan ju alltid göra om det till våren för att förbättra sitt resultat.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0