Monday

Hade så roligt i helgen när jag var med med mina arbetskamrater från sommarjobbet. Hyrde en stuga ovanför Kovland, i närheten av Västansjö. Mycket fin stuga och perfekt för övernattning och fiske för den som önskar. Själv är jag ingen storfiskare så det överlät jag till resten av gänget. Blev god mat i trevlig sällskap helt enkelt! Fiske ,dart, prat, vickning och kortspel långt in på natten och en tidig uppstigning efter att ha sovit i sovsäck gjorde att man var bra trött när man kom hem i söndags. Jag tyckte det var väldigt lyckat i alla fall, synd bara att alla inte kunde vara med!
 
Just nu känner jag mig fortfarande trött och en aning stressad faktiskt. Har mycket som ska göras eller i alla fall skulle behövas göras. Måste öva in en svenska presentation inom ämnet argumentation där jag måste ha olika tonlägen och dessutom vifta med armarna. Ojoj. Det skulle vara så mycket lättare om man bara fick ha en powerpoint, men jag antar att man måste lära sig att leva utan dem. Sedan har jag en projektplan som ska in, en tyska läxa, ett matte prov, research som ska göras för projektarbetet, faser i körkortsteorin som ska bockas av också skulle en klipptid behöva bokas, dessutom måste jag in till stan på fredag. Hoppas även på att nått roligt händer till helgen!
 
Fullt ös medvetslös veckan ut!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0