Nationella & Birsta

Nationella gick väl okej, hoppas jag. Satt tre av fyra timmar, vilket känns i nacken nu. Nu är det bara statistik kvar i B-kursen och sedan börjar C-kursen. Wiiiieeee eller?
 
Eftermiddagen spenderades med Anna på Birsta. Lika kul som alltid. Av någon andledning blir det väldigt flummig när vi två gör sällskap på Birsta, undra varför? Middag på IKEA och jag fick premiär använda mitt IKEA familykort hehe. Handlade nyttiga saker på ÖoB samt godis - vilket är ett måste när man är där. Sedan blev det en bl.a. en svart kavaj på Vero Moda. Tog oss en tur ner till Skopunkten och påvägen vandrade vi förbi en alldeles för lång kö in till Expert. Testade flera par skor, men av någon andledning så blev det att ju fler skor jag testade, ju mindre sugen blev jag att köpa några. Så har fortfarande inga direkta vinterskor.
 
När vi klivit av bussen i vårt kära Bergeforsen och precis gått över järnvägen så börjar det tjuta för att tåg är påväg. Jag skrek till av häpnad, var så oförberedd och blev så rädd av tjutet. Haha. Nu är jag helt vaken i alla fall, dock har jag krypit ner i ett par mjukisbyxor och tänker mysa resten av kvällen.
 
TjoooTjooo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0