Hard Work

Helgen rullade på alldeles för snabbt i vanlig ordning. Lördagskvällen spenderades hemma hos Anna och hela söndagen var jag i stan för att plugga på Kulturmagasinet med Reina. Fick en hel del gjort, men ändå är denna vecka verkligen hemsk. Har ett prov och två inlämningar i tre stycken tunga ämnen plus några små läxor i tyska. Samtidigt känner man pressen för projektarbetet som ska vara klart om typ två veckor. Positivt tänkande är det som gäller. Snart är det bal och sedan student och sedan lov. På lovet hoppas jag det kommer hända mycket roliga saker, många små och stora resor. Studentresan som var tänkt till Turkiet blir inte av, utan den resan får vi göra någon annan gång. Istället lutar det åt en resa till Italien med Reina. Har en dröm att besöka Venedig, men verkar för dyrt att åka just dit, så det blir kanske nån annan del av härliga Italien istället. Hoppet lever vidare i alla fall.
 
Nej, nu ska jag försöka pluggapluggaplugga och sedan kanske unna mig lite av Ben & Jerry'sen jag köpte i fredags. Ha en fin vecka allihop!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0