Vision board

Livet är som ett ekorrhjul som byts ut med tiden ju äldre man blir. Jag känner att det här lovet har gått alldeles för fort som vanligt, samtidigt som det skönt att rullar på utan några större hinder. Har suttit och klistrat ihop en liten vision board för 2013, med saker jag vill uppnå innan hösten. För hösten känns som att det kommer bli en stor milstolpe i mitt liv, grundskolan är klar, jag är vuxen och kan välja fritt vad jag vill ha ut av mitt liv. Målet är väl att flytta hemifrån, stå på egna ben och försöka lyckas hitta en utbildning som skapar en form av tillfredsställelse så att man längre fram i livet kan känna sig någorlunda nöjd påväg till och från det eventuella jobbet. Jag känner på mig att 2013 kommer bli ett förändringens år, vilket jag ser fram emot med spänning.
Up and Away!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0