Magnificent

Måste säga att sportlovet har rullat på i ganska så lagom takt. I måndags blev det en del gjort på projektarbetesfronten och såklart en hel del chill. Tisdagen bjöd på en tur till birsta med Anna, där jag fick med mig jeans och smink hem och i onsdags blev det långpromenad i blåsten och därefter varm choklad. På torsdagen åkte jag till ena morbrorn och hälsade på där det blev en bowlingtur där jag stolt vann. Sov över till fredagen som till en början bjöd på skoteråkning och pimpling i den härliga solen och som avslutades med att sitta barnvakt till mina kusinbarn.
 
Idag lördag har det varit slappt och kommer så förbli. Vem tror ni vinner Mellon ikväll då? Jag har inte ens lyssnat på alla bidrag, men får känslan av att Yohio kan ha en bra chans.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0