Home again

Åhh har hänt så mycket det senaste dygnet! Kan börja med att säga att Lögdöturen var väldigt uppskattad, så fint ställe! God mat/ fika och härliga personer som medverkade och gjorde det "historiska dygnet" till ett fint minne. När hälften hade kört våra minilektioner och vi avverkat en sorts trekamp, samt tryckt i oss massor med mat och fika så var klockan plötsligt efter elva på kvällen. Stannade dock uppe ett par timmar till och spelade spel och umgicks innan vi tillslut gick och la oss i vårt spökrum. Har nämligen fått höra att just det rummet som vi tre tjejer valde, har tidigare haft besök av spöken. Träffade dock inte på några spöken den här gången, såvida det inte var dem som lät en mobil falla till golvet mitt i natten. På morgonen blev det en liten variant av en hotellfrukost, lite fler minilektioner, fika och städning innan vi for tillbaka till skolan. På skolan fick jag veta att jag fått MVG i Affärsjuridikkursen och kände glädjen flöda. Städade ut det mesta ur skåpet och vandrade iväg till bussen med en mindre sprotbag samt ett kubbspel - tungt och varmt i solen. Något som jag märkte när jag väntade på bussen var att cirka 400 av mina 450 bilder på mobilen är borta!! Kanske var det spökena eller så är det dags för en ny mobil. I vilket fall så är jag lättad över att skolan arbetsmässigt är över, nu händer det bara roliga saker fram till studenten! På lördag är det ju bal med fina vänner och limousine! Måste köpa lite tilltugg inför förfesten på lördag imorgon. Tagga!  Detta fick blir en kortfattad sammanfattning av det senaste dygnet, har egentligen ännu mer att berätta men känner att detta får räcka för idag. Nu lite bilder!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0