Up and Away

Helloo! Vilket härligt väder vi har! Gårdagen spenderades ute i solen för lite fysiskt arbete följt av en tur till dollarstore. På eftermiddagen var det semifinalen mellan Finland- Sverige som gällde och vi vann!! På kvällen blev det Eurovision Song Contest, tyckte att Danmark var en värdig vinnare! Fin låt helt enkelt!
 
Idag blev det uppstigning för en tur till stan med Reina. Satt oss på Kulturmagasinet och pluggade nån timme för att sedan njuta av finvädret ute. Blev att jag köpte en Glossy Eyeliner från IsaDora, främst för balens skull och Reina köpte ett par superfina guldiga balskor! Nu är jag i alla fall hemma och om en timme är det VM finalen mellan Sverige och Schwiez! Kom igen nurå Sverige!!
 
För övrigt så startar imorgon den sista riktigt jobbiga veckan i skolan. Allt ska in nu och då menar jag allt. Förutom skolarbeten så ska jag på estetshow, studiebesök på Norra berget, Mösspåtagning på torget och sist men inte minst sy upp balklänningen! Let's do this!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0